Structuur aanbrengen in en in kaart brengen van processen, beschrijven van (nieuwe) procedures, inventariseren van behoeften van (medewerkers van) uw bedrijf, vertalen van de wensen van de eindgebruiker naar aanpassingen in en automatisering van omslachtige, veel voorkomende werkzaamheden.

Het vernieuwen of aanpassen van uw huisstijl en deze doorvoeren in de (Word)documenten. Hierbij gaat het niet alleen om het logo van uw bedrijf, de lay out en het lettertype van uw briefpapier, maar ook om de opzet en inrichting van uw documenten, zodat uw medewerkers niet alleen efficiŽnter werken, maar alle documenten tevens een uniforme, herkenbare stijl hebben, waardoor ze er professioneel uitzien.

Een complete set sjablonen of modellen is onmisbaar. Een centrale plek waar (groepen) medewerkers alle modellen kunnen vinden: van brief, fax (of faxvoorblad) en het reiskosten≠formulier tot alle varianten van een overeenkomst. Eenmaal goed opgezet, bespaart het veel zoekwerk en irritatie.